OPTAGELSESGEBYR 1. RATE
Når du har sendt din ansøgning, modtager du hurtigst muligt en mail med information om pladser og venteliste for din årgang.

Hvis dit barn får en plads ved indmeldelse, opkræver vi 1. rate af optagelsesgebyr på kr. 600,-
Der opkræves ikke gebyr for optagelse på venteliste.

Optagelsesgebyr tilbagebetales ikke ved eventuel senere udmeldelse.

Betalingsoplysninger finder du i mailen. Når betaling af 1. rate optagelsesgebyr på kr. 600 er registreret, har du en plads.

OPTAGELSESGEBYR 2. RATE

15. januar halvandet år før skolestart, opkræver vi 2. rate af optagelsesgebyret på 1500kr. Ved betalingen fastholder du pladsen på Flemming Efterskole.

Ved eventuel senere udmeldelse tilbagebetales 2. rate af optagelsesgebyret ikke.

OPTAGELSESGEBYR 3. RATE

1. september 11 måneder før skolestart opkræver vi 3. rate af optagelsesgebyret på 1500kr. Ved betalingen fastholder du pladsen på Flemming Efterskole.

Ved eventuel senere udmeldelse tilbagebetales 3. rate af optagelsesgebyret ikke.

DEPOSITUM
Vi opkræver et depositum på 500kr. i forbindelse med betalingen af 1. rate skolepenge 15. juni inden skolestart. Depositummet tilbagebetales ved fuldførelse af skoleåret. Depositummet tilbagebetales ikke, hvis opholdet afbrydes før tid.

UDMELDELSE MIDT I SKOLEÅRET:
Vi gør opmærksom på, at hvis en elev forlader skolen midt i et kursusforløb, skal der betales for det antal uger, eleven har været på skolen samt et udmeldelsesgebyr på 3500 kr. til delvis dækning af tabte skolepenge

Ved accept erklærer vi os indforstået med ovenstående vedrørende ansøgning om optagelse på Flemming Efterskole.

ÆNDRINGER

Ved ændringer af ovenstående varsler vi det pr. mail.