Vi vi som skole gerne have mulighed for at anvende billeder af jeres børn, enten som situationsbilleder eller portrætter (hvor ansigtstræk er tydelige). Vi bruger billederne på skolens hjemmeside, facebookside, velkomstfolder, nyhedsbrev eller andet eksternt målrettet informativt materiale.

Offentliggørelse af billeder på internettet anses normalt for en behandling af personoplysninger. Portrætbilleder kræver derfor en samtykkeerklæring.

Vi offentliggør selvfølgelig aldrig kompromitterende billeder, og I har efter samtykket til enhver tid ret til at gøre indsigelse, hvis den der fremgår på billedet er utilfreds med billedet. Den registrerede skal i så fald oplyse, hvilket billede der ønskes slettet og hvorfor. Vi vil derefter slette billedet.

Når du accepterer betingelserne, giver du som forældre/værge dit samtykke til, at vi må fotografere dit barn samt anvende billederne.